Robot banal sau haios?

Foarte enervat să-ţi intre mesageria vocală sau să-ţi răspundă robotul taman atunci când te arde să vorbeşti cu cineva. Dar se întâmplă.
"Aţi sunat la X, lăsaţi un mesaj după semnal!"
"Salut, sunt Y şi nu pot să răspund. Lasă mesajul după bip!"
Foarte banale mesajele de întâmpinare ale mesageriei vocale/robotului telefonic. Cei mai mulţi le aleg din lipsă de inspiraţie şi/sau să nu deranjeze pe nimeni.
Există însă şi oameni cu idei...
Dacă vrei ceva mai altfel pentru telefonul tău (sau al altcuiva), uite un top cu 10 variante de mesaje de întâmpinare:
10) Nici eu, nici soţia mea nu putem răspunde acum, dar dacă ne laşi numărul tău, te sunăm după ce terminăm!
9) Bună ziua, vorbiţi cu un robot. Pot înregistra mesajele dvs. Atenţie! Proprietarul meu nu are nevoie de abonamente la ziare şi reviste, oferte bancare sau de asigurări şi nu doreşte să participe la sondaje; ratele le va plăti şi fără să fie stresat. Dacă încă eşti pe fir, lasă-ţi numele şi nr. de telefon după semnal şi te va suna înapoi.


8) Acesta nu este un robot ci un dispozitiv de înregistrare telepatică a gândurilor. După semnal, gândeşte-te la numele tău, numărul de telefon şi la motivul pentru care ai sunat, iar eu o să mă gândesc dacă te sun înapoi sau nu.
7) Bună! Robotul lui Nelu s-a stricat. Vă vorbeşte frigiderul. Vă rog să vorbiţi rar până găsesc un magnet ca să lipesc mesajul dvs. de mine.
6) Salut, sunt Alex. Dacă suni de la operatorul de telefonie, să ştii că v-am trimis banii. Dacă eşti tatăl meu, te rog să-mi trimiţi bani. Dacă eşti de la bancă, să ştii nu mi-aţi împrumutat destui bani. Dacă eşti prietenul meu, să ştii că-mi datorezi bani. Dacă eşti o domnişoară, să ştii că am destui bani.
5) Salutare. "A" e de la academie, "B" e de la bere. Unul din cele două motive mă împiedică să răspund acum, aşa că lasă un mesaj.
4) Alo, dacă laşi un mesaj, te sun repede; dacă laşi un mesaj sexy, te sun şi mai repede!
3) Salut. Acum poţi să spui şi TU ceva!
2) Bună. Probabil că sunt prin preajmă, dar evit să vorbesc cu cineva. Lasă un mesaj; dacă nu te sun, înseamnă că pe tine te evit.
1) Bună ziua, aţi sunat la Maria şi Dan. Nu putem răspunde acum deoarece facem ceva ce ne place foarte mult. Mariei îi place de sus în jos, iar mie îmi place de la stânga la dreapta.... Lăsaţi un mesaj şi vă vom suna după ce terminăm cu spălatul pe dinţi!
toateBlogurile.ro